اس ام اس های جدید به سلامتی فروردین 92

 

اس ام اس های جدید به سلامتی فروردین 92


سلامتى همه اونایى که همیشه تو جمع میگن و میخندن
ولى دو دقیقه که باهاشون تنهایى حرف بزنى میفهمى یه دنیــــــا غصه دارن

***

هر وقت شک می کنم؛ به عشق، به خنده، به مهر، به گرما، حتی به خاک …
هر وقت گم می کنم؛ راهم را، آسمان را، حتی خودم را …
به مادرم نگاه می کنم …
به سلامتی همه مامانا

***

کی اشکاتو پاک میکنه وقتی تو پادگانی!
دست رو موهات کی میکشه وقتی که مو نداری!
به سلامتی همه سربازا
***

سلامتی آغوش بی منتی که تو رو فقط و فقط واسه خودت می خواد …

وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشاش بهت بگه: هستم تا آخرش …


***


به سلامتی معرفت برگ های پاییزی که کمرشون زیر کفشامون میشکنه، ولی زیر پامونو خالی نمی کنن …


***


سلامتی مادری که پیرهن سفید میدی بهش بشوره ولی صورتی ملایم تحویلت میده …


***


به سلامتی همه اونایی که هزار آه در سینه دارند و لبخندی بر لب …


***


به سلامتی مادر که نه تکرار میشه نه تکراری …


***


به سلامتی همه جراحای زیبایی ایران که به ۹۰% مردم اعتماد به نفس دادن…!


***


سلامتی بابایی که دختر کوچولوش زنگ زد بهش گفت بابا داری میای خونه پاستیل میخری ؟
ولی وقتی جیبشو نگاه کرد و دید نمیتونه؛
ماشینشو زد کنار خیابون آروم پیاده شد و با خجالت گفت:
آزاادی … آزااادی 2 نفر …


***


به سلامتی خودمون که نه مخاطب بودیم و نه خاص، دیگه چه برسه به مخاطب خاص …


***


به خدا گفتم : تو را چگونه میتوانم ببینم ؟
خدا گفت:
تو من را نخواهی دید اما کسی را برایت گذاشتم که نیمی از من است:
“مادر”
به سلامتیشون …


***


به سلامتی خود سلامتی که قد همه دنیا ارزش داره …


***


به سلامتی پسری که قشنگترین دختره دنیارو هم تو خیابون دید، سرش را انداخت پایین و زیر لب گفت: “میرم جلوتر شاید بهترشو دیدم…”!!


***


به سلامتی همه اونایی که نه جایی واسه موندن دارن نه پایی واسه رفتن!


***


به سلامتی عشق هایقدیمی:
با اینکه خاک خوردن تو طاقچه دلمون ولی فراموش نشدن!


***


سلامتی کسی که “تصور” نبودنش، تلخ ترین “واقعیت” زندگی آدمه …


***


به سلامتی اونایی که قلبشون یه ویلای اختصاصی برای یه “نفره”
نه یه هتل بی‌ ستاره برای هر “رهگذر”!


***


به سلامتی دیگ که خودشو سیاه میکنه تا مردمو سیر کنه
نه اون کسیکه مردمو سیاه میکنه تا خودشو سیر کنه …


***


به سلامتی کسی که کمرمو شکست ولی من هنوز دولا دولا دوسش دارم …


***


به سلامتی اونایی که هیچوقت نیستن اما یه لحظه هم فراموش نمیشن!


***


به سلامتی 3 یار:
غــــــــــــــــــم
فَــــــــــــــندک
ســــــــــــیگار…


***


سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون، فقط یک کلمه میگه “ساعت چند ؟؟”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: به سلامتی ، ،
برچسب‌ها: اس سلامتی« اس به سلامتی« اس جدید به سلامتی« اس به سلامتی جدید« جدید ترین اس های92 ,

تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392 ا 22:3 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه